Vše kolem domu
Ceník inzerce
ZPOPLATNĚNO
LOGO BANNER - 1 000 Kč/za 1 logo/1 měsíc
- 150x90px, formát JPG
- zobrazení na všech stránkách webu (box INZERCE nebo REKLAMA)
slevy:
- 10% sleva při zveřejnění na 03 měsíce tzn. 2 700 Kč
- 15% sleva při zveřejnění na 06 měsíců tzn. 5 100 Kč
- 20% sleva při zveřejnění na 09 měsíců tzn. 7 200 Kč
- 25% sleva při zvěřejnění na 12 měsíců tzn. 9 000 Kč
PR ČLÁNEK - 500 Kč/1 článek
- zadavatel nesplňuje podmínku pro zveřejnění zdarma
- text word, max. 2/3 A4, 3 fotografie/obrázky max. 800x600px, 72 DPI
- zobrazení na titulní straně (týden), pak nastálo v příslušné rubrice, vizuální kontrola počtu přečtení, zařazení do RSS a vyhledávání v rámci webu
- možnost zakoupit balíček 5 PR článků za 2000 Kč
Co je to PR článek
Zkratka PR (čteno pí ár) je z angličtiny a znamená Public Relations, což lze volně přeložit jako vztahy s veřejností.
Jedná se o nástroje – v tomto případě o článek, kterým se subjekt (například firma) snaží komunikovat se zákazníky a s veřejností celkově.
PR je důležitou složkou sociální kontroly a komunikace.
Pro PR je nejdůležitější udržet, ale hlavně neustále zlepšovat dobrou image. Public relations se využívají v příkladech jako sdělování informací potencionálním zákazníkům – tím se dá podpořit prodej a případně zlepšit reputace – důležité je získávání zpětné vazby od zákazníků. Díky níž může daná organizace zlepšovat své techniky prodeje.
Na rozdíl od reklamy, která se snaží o krátkodobý prodej služby či produktu se PR soustředí spíše na dlouhodobější cíle jako je celková image společnosti, vztahy a komunikace s cílovými skupinami.